Nejčastější dotazy

1. Mám správnou velikost/ střih?

2. Jak si mám objednat kalhotky k plavkám?

3. Jak dlouho trvá dodání zboží?

4. Můžu si zboží objednat k vyzkoušení na prodejně?

5. Proč mi nejde uplatnit slevový kupon/ neodečetla se sleva?

6. Co mám dělat, když mi objednané zboží nevyhovuje?

7. Kam můžu vrátit nevyhovující zboží?

8. Je možné nějak urychlit výměnu zboží?

9. Věrnostní program

 

1. Mám správnou velikost/ střih?

Jako pomůcku pro určení velikosti je nejlepší použít velikostní tabulku. Je ale důležité vědět, že tabulka je pouze orientační. Vždy záleží na konkrétním střihu, materiálu i barvě. Pokud si chcete nechat individuálně poradit s výběrem nejlepší podprsenky právě pro vás, navštivte náš BRA-FITTING se stylistkou Věrkou. Všechny informace a termíny BRA-FITTINGu naleznete zde.

 

2. Jak si mám objednat kalhotky k plavkám?

Dvoudílné plavky šijeme pouze v setech podprsenka + kalhotky. Kalhotky jsou k podprsence přiřazené podle velikosti obvodu. Např. když si objednáte plavky ve velikosti 75 D, dostanete kalhotky s obvodem v pase 70. Rozměry kalhotek naleznete ve velikostní tabulce zde.

 

3. Jak dlouho trvá dodání zboží?

Abyste měli co největší výběr zboží, posíláme ho nejen z centrálního skladu, ale také stahujeme z firemních prodejen. Z tohoto důvodu může expedice zboží trvat standardně do pracovních 5 dní.

 

4. Můžu si zboží objednat k vyzkoušení na prodejně?

Ano, osobní odběr je možný na prodejně TIMO, Sokolovská 905/246, Praha 9 (zastávka tram. Divadlo Gong).

 

5. Proč mi nejde uplatnit slevový kupon/ neodečetla se sleva?

Důvodů může být několik

                a) Kód je špatně opsaný. Chybě v opsání se vyhnete tím, že kód zkopírujete a vložíte do políčka „Uplatnit slevový kupon“

                b) Neklikli jste na tlačítko Použít

                c) Kuponu vypršela platnost

                d) Nedosáhli jste minimální částky pro uplatnění kuponu. Minimální hodnota nákupu je uvedena na kuponu.

                e) Máte v košíku pouze zboží z výprodeje/ se slevou nebo nezlevněné zboží v košíku nedosahuje minimální částky pro uplatnění kuponu.

                f) Snažíte se uplatnit další kupon. Kupony nelze kombinovat.

 

6. Co mám dělat, když mi objednané zboží nevyhovuje?

Nevyhovující zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit nebo vyměnit. Zboží musí být nenošené, neprané, čisté a nepoškozené. Bezešvé vyztužené podprsenky nesmí mít prolomení košíčky Veškeré informace o vrácení zboží najdete zde.

 

7. Kam můžu vrátit nevyhovující zboží?

Zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit posílejte na adresu Timo s.r.o., Drahobejlova 27, 190 00 Praha 9

 

8. Je možné nějak urychlit výměnu zboží?

Ano, zboží nám co nejrychleji pošlete zpět s vyplněným lístkem na vrácení, který je přiložen v balíčku. Zároveň si vytvořte novou objednávku a do poznámky k této objednávce napište VÝMĚNA K FAKTUŘE Č. a číslo faktury. Než nám dorazí zboží od Vás, můžeme sehnat nové zboží na výměnu.

 

9. Věrnostní program

Veškeré informace o Věrnostním programu naleznete zde.